REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO www.krisjurga.pl, www.akademia.krisjurga.pl
Regulamin wchodzi w życie dnia 01.03.2025 r.

ROZDZIAŁ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE

1.    Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania z Serwisu, oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta, dokonującego zakupu w związku z zawodowym charakterem działalności gospodarczej.
2.    Regulamin nie ma zastosowania w stosunkach z konsumentami ani osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, którym przepisy przyznają niektóre uprawnienia konsumentów. Serwis nie obsługuje Klientów, którzy są Konsumentami lub Przedsiębiorcami uprzywilejowanymi na prawach konsumenta z uwagi na zawodową specyfikę sprzedawanych usług związanych z zastosowaniem w profesjonalnym, zawodowym biznesie.
3.    Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania ze Sklepu oznacza akceptację Regulaminu. 
4.    Obowiązuje wyłącznie Regulamin. W stosunkach prawnych ze Sprzedawcą nie mają zastosowania ogólne warunki umów (sprzedaży, dostaw lub podobne) ani regulaminy stosowane przez Klientów. 
5.    Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu i udostępniany jest nieodpłatnie także przed zawarciem umowy. Na żądanie Klienta Regulamin jest także udostępniany w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient (np. pocztą elektroniczną).  
6.    Podstawowe definicje:
1)    Regulamin: niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego;
2)    Sprzedawca lub Usługodawca: Krzysztof Jurga, prowadzący działalność pod gospodarczą pod nazwą JBS EUROPE Krzysztof Jurga, NIP: 9542390835, Adres: Dworska 19/10, 41-100 Siemianowice Śląskie, Polska; e-mail [email protected], tel. +48 501 492 649;
3)    Klient: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą w zakresie działalności Sklepu; 
4)    Usługa elektroniczna – usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2024.1513 t.j. ze zm.), świadczona na odległość, drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu;
5)    Sklep, Sklep Internetowy lub Serwis: Usługa elektroniczna, sklep prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.krisjurga.pl, www.akademia.krisjurga.pl, ramach którego Klient zawiera umowę sprzedaży Towaru na odległość;
6)    Konto – bezpłatna Usługa elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o czynnościach w ramach Sklepu;
7)    Towar lub Produkt – rzecz ruchoma, treść cyfrowa lub usługa, znajdująca się w ofercie Sprzedawcy, prezentowanej w Sklepie;
8)    Umowa – umowa na odległość, dotycząca zakupu Towaru, zawarta na skutek złożenia przez Klienta Zamówienia w Sklepie i jego przyjęcia przez Sprzedawcę;
9)    Formularz – skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie Zamówienia w Sklepie lub dokonanie innych czynności w Sklepie;
10)    Zamówienie – dyspozycja zakupu Towaru w Sklepie, złożona przez Klienta za pomocą Formularza;
11)    Newsletter – bezpłatna Usługa elektroniczna, świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych wiadomości (newsletterów), zawierających informacje o Serwisie, w tym nowościach lub promocjach;
12)    Siła wyższa – stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części w ogóle lub przez pewien okres, któremu przy zachowaniu należytej staranności nie można było zapobiec ani przeciwdziałać (np. wojna, strajki, zwolnienia, niedobory surowców lub dostaw energii, zakłócenia w funkcjonowaniu fabryk, blokady dróg, nadzwyczajne zjawiska przyrody, epidemie, stany nadzwyczajne);
13)    VOD - Video On Demand – treść cyfrowa w postaci treści audio lub audiowizualnej dostępna na żądanie.

ROZDZIAŁ 2. INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE

1.     Dane Sprzedawcy do kontaktu z Klientem: adres Sprzedawcy lub adres poczty elektronicznej  [email protected], www.akademia.krisjurga.pl, numer telefonu +48 501 492 649;
2.     Sprzedawca oferuje następujące rodzaje Usług Elektronicznych:
1)     Sklep Internetowy,
2)     Newsletter,
3)     Opiniowanie (komentowanie),
4)     Konto.
3.    Sprzedawca świadczy Usługi Elektroniczne zgodnie z Regulaminem.
4.    Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innych urządzeń umożliwiających przeglądanie sieci Internet, odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej), dostępu do Internetu oraz aktualnego i czynnego konta poczty elektronicznej. 
5.    Obowiązuje zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. 
6.    Nie ma możliwości korzystania ze Sklepu anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu. 
7.    Korzystanie ze Sklepu może się wiązać z zagrożeniami typowymi dla korzystania z Internetu, typu spam, wirusy, ataki hakerskie. Sprzedawca podejmuje działania celem przeciwdziałania tym zagrożeniom. Sprzedawca wskazuje, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania lub modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
7.    Zawarcie umowy o świadczenie bezpłatnych Usług Elektronicznych następuje za pośrednictwem Sklepu przez internet. Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z bezpłatnych Usług Elektronicznych poprzez opuszczenie Sklepu, rezygnację z Newletter’a lub poprzez usunięcie konta Klienta. W takim przypadku umowa o świadczenie bezpłatnych Usług Elektronicznych rozwiązuje się.
8.    Sprzedawca może – poza innymi przypadkami wynikającymi z przepisów prawa - przetwarzać następujące dane osobowe Klienta niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania umowy:
1)     nazwisko i imiona Klienta;
2)     stały adres siedziby firmy lub miejsca prowadzenia działalności gospodarczej;
3)     adres do korespondencji;
4)     adresy poczty elektronicznej Klienta;
5)    numer telefonu.
9.    Sprzedawca może przetwarzać, za zgodą Klienta i dla celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji Klientów z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Sprzedawcę, inne dane dotyczące Klienta, które nie są niezbędne do świadczenia usługi drogą elektroniczną.
10.         Punkt kontaktowy Sprzedawcy umożliwiający bezpośrednią komunikację na potrzeby Rozporządzenia 2022/2065 w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) to adres poczty elektronicznej [email protected]. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
11.    Serwis może korzystać z rozwiązań easy.tools i tam procesować niektóre transakcje, a w takim przypadku zakupy w ramach Sklepu odbywają się w domenie easycart.pl. 

ROZDZIAŁ 3.  DANE OSOBOWE

1.    Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku                              z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119                    z 4.5.2016, dalej: „Rozporządzenie”). W szczególności:
1)     Sprzedawca zapewnia, aby dane te były:
a)    przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla Klientów i innych osób, których dane dotyczą;
b)    zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami; 
c)    adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane; 
d)    prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane;
e)    przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane; 
f)    przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych,
2)    Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do charakteru, zakresu, kontekstu                          i celów przetwarzania oraz ryzyka naruszenia praw lub wolności osób fizycznych;
3)    Sprzedawca zapewnia dostęp do danych osobowych i korzystanie z innych praw Klientom                       i innym osobom, których dane dotyczą, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2.      Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klientów lub wystąpienie innej przesłanki uprawniającej do przetwarzania danych osobowych według Rozporządzenia.
3.     Sprzedawca gwarantuje realizację uprawnień osób, których dane osobowe są przetwarzane na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów, w tym osobom tym przysługuje:
1)    prawo wycofania zgody w sprawie przetwarzania danych osobowych;
2)    prawo do informacji dotyczących ich danych osobowych;
3)    prawo do kontroli przetwarzania danych, w tym ich uzupełniania, uaktualniania, prostowania, usuwania;
4)    prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania lub do ograniczenia przetwarzania;
5)    prawo do skargi do organu nadzoru i korzystania z innych środków prawnych celem ochrony swoich praw.
4.     Osoba mająca dostęp do danych osobowych przetwarza je wyłącznie na podstawie upoważnienia Sprzedawcy lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych                              i wyłącznie na polecenie Sprzedawcy.
5.     Sprzedawca zapewnia, że nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa, chyba że wymaga tego prawo Unii Europejskiej lub prawo polskie.
6.     W związku z działalnością gospodarczą Sprzedawca korzysta z usług innych podmiotów, w tym w celu wykonywania umów. Dane osobowe mogą być przekazywane:
1)    firmie hostingowej,
2)     dostawcy oprogramowania do obsługi Sklepu,
3)    dostawcy usług internetowych, w tym Zencal;
4)    firmom świadczącym usługi kurierskie lub pocztowe,
5)    dostawcy platformy płatności elektronicznych,
6)    dostawcy oprogramowania do wystawiania faktur,
7)    podmiotom świadczącym obsługę księgową lub prawną;
8)    podwykonawcom, np. wirtualnej asystentce. 

ROZDZIAŁ 4. INFORMACJE DODATKOWE

§ 1 Konto.

1.    Rejestracja Konta na stronie internetowej Sklepu jest bezpłatna i wymaga następujących działań: Klient powinien wypełnić formularz rejestracji podając określone dane i składając oświadczenia w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania informacji handlowych. Na adres poczty elektronicznej Klienta podany przez niego w procesie rejestracji Konta przesłany zostanie link umożliwiający weryfikację Konta. Logowanie do Konta polega na podaniu loginu oraz hasła ustalonych przez Klienta. Hasło jest poufne i nie powinno być nikomu udostępniane. 
2.    Konto umożliwia Klientowi wprowadzenie lub modyfikację danych, dokonywanie lub sprawdzanie Zamówień oraz przeglądanie historii Zamówień.
3.    Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. 
4.    Klient może w każdym czasie zrezygnować z Konta w Sklepie poprzez wybranie opcji „Usuń konto”, przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected], www.akademia.krisjurga.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.

§ 2. Newsletter

1.    Usługa Newsletter ma na celu dostarczenie Klientowi zamówionych informacji.
2.    Korzystanie z Newsletter-a nie wymaga rejestracji Konta przez Klienta, ale wymaga podania adresu poczty elektronicznej oraz złożenia oświadczeń w sprawie akceptacji Regulaminu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania informacji handlowych.
3.    Na adres poczty elektronicznej Klienta przesłany zostanie link potwierdzający subskrypcję Newsletter-a.
4.    Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
5.    Klient może w każdym czasie zrezygnować z Newsletter’a poprzez opcję rezygnacji z Newsletter’a, przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres Sprzedawcy.

§ 3. Opinie 

1.    Sprzedawca umożliwia Klientom zamieszczanie na stronie Sklepu indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi (opinii, komentarzy) Klienta, w szczególności dotyczących Towarów.
2.    Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
3.    Korzystanie z usługi jest możliwe anonimowo.
4.    Sprzedawca może korzystać z opinii na potrzeby treści zamieszczanych w Serwisie. 
5.     Sprzedawca informuje, że w Sklepie umieszczane są tylko opinie uzyskane od Klientów, a nadto, że zamieszcza wszystkie uzyskane opinie Klientów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca nie korzysta z opinii obcych czy sponsorowanych.
6.     Sprzedawca informuje, że opinie zamieszczane przez Klientów nie są poddawane automatycznej ocenie pod kątem niedozwolonych treści. 
7.     Klient nie może zamieszczać opinii, które:
1)    nie dotyczą Towarów;
2)    dotyczą spraw technicznych, związanych z funkcjonowaniem Sklepu. Kwestie dotyczące spraw technicznych powinny być zgłaszane w odrębnym trybie przewidzianym Regulaminem;
3)    zawierają linki do innych stron internetowych;
4)    dotyczą Towarów lub działań o charakterze konkurencyjnym względem działalności Sprzedawcy;
5)    stanowią reklamę lub inne działanie marketingowe dotyczące towarów lub usług nieznajdujących się w ofercie Sprzedawcy;
6)    nawołują do przemocy, nienawiści, dyskryminacji z jakichkolwiek przyczyn, w tym na tle różnic płciowych, seksualnych, narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych;
7)    zawierają wulgaryzmy lub inne obraźliwe treści;
8)    stanowią próbę oszustwa lub innej czynności zakazanej prawem;
9)    naruszają prawo autorskie lub cudze dobra osobiste;
10)    naruszają inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego. 
8.    Sprzedawca – w przypadku ustalenia, że opinia nie spełnia warunków określonych w Regulaminie – może podejmować działania moderujące tj. usunąć opinię lub odmówić jej publikacji.
9.    W przypadku uznania przez osobę trzecią (innego Klienta lub inną osobę lub podmiot), że w danej opinii znajdują się treści nielegalne, osoba ta może dokonać zgłoszenia do Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej [email protected]  Zgłoszenie powinno zawierać:
1)     uzasadnienie, dlaczego dana opinia stanowi nielegalną treść;
2)     jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji (adres URL lub informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści);
3)     imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia.

ROZDZIAŁ 5. SPRZEDAŻ

§ 1. Postanowienia ogólne

1.    Sprzedawca oferuje w ramach Serwisu Produkty stanowiące:
1)    kursy z dostępem czasowym w ramach akademia.krisjurga.pl;
2)    ebooki;
3)    szkolenia stacjonarne;
4)    szkolenia online;
5)    VOD, webinary;
6)    konsultacje, pakiety konsultacji;
7)    stanowiące Towary rzeczowe (książki, karty marketingowe, karty MPPM, itp.).
2.    Sprzedawca może prowadzić cykliczne promocje na Produkty lub stosować kupony rabatowe albo karty podarunkowe. Szczegółowe informacje będą zamieszczane na stronie Sklepu.
3.    W przypadku informowania o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia także informację o najniższej cenie tego Produktu jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki albo od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu w Sklepie (jeśli okres ten jest krótszy niż 30 dni).
5.    Korzystanie z Produktów może odbywać się w zakresie dozwolonym w odpowiednich przepisach prawa, w tym ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2022.2509 t.j. ze zm.). W szczególności, poza określonymi w przepisach ww. ustawy przypadkami, zabronione jest kopiowanie materiałów lub ich części, a także ich udostępnianie publicznie. Klient ma prawo korzystania z Produktu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, z Regulaminem oraz z odpowiednimi przepisami prawa, w tym poprzez uzyskiwanie informacji.

§ 2. Towary rzeczowe

A.    Kwestie ogólne

1.    Wszystkie Towary oferowane w Sklepie są nowe i są zgodne z Umową. Szczegółowy opis Towaru znajduje się na stronie Sklepu.
2.    Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian obejmujących formę, kolor i/lub inne cechy Towaru. Zdjęcia Towarów znajdujących się na stronach Sklepu mają charakter przykładowy i poglądowy. Kolory Towarów mogą nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciu z uwagi na rozbieżności w charakterystyce obrazu wyświetlanego na różnych urządzeniach.

B.    Zamówienia i realizacja

1.    Zamówienie może być złożone poprzez wypełnienie Formularza, dostępnego w Sklepie. 
2.    Zamówienia można składać po uprzednim zarejestrowaniu Konta w Sklepie lub bez rejestrowania Konta w Sklepie (gościnne zakupy). 
3.    Klient zobowiązany jest do starannego wypełnienia Formularza, podając wszystkie dane zgodnie ze stanem faktycznym oraz określając wybrany sposób zapłaty i dostawy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe podanie danych przez Klienta.
4.    Klient podaje w Formularzu dane oraz składa oświadczenia.
5.    Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane następnego dnia roboczego. 
6.    Potwierdzenia złożenia Zamówienia dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku (pola) oznaczonego „KUP TERAZ” na stronie Sklepu. Sprzedawca wyśle Klientowi na wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie Zamówienia. 
7.    Czas realizacji zamówienia (tj. do dnia wysyłki Towaru) wynosi do 14 dni roboczych. 
8.    W razie żądania udokumentowania transakcji w formie faktury Klient podaje niezbędne dane, przy czym wskazania numeru NIP Klienta do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub niepełnych danych, w tym numeru NIP, przez Klienta.
9.    Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem przez Zamawiającego zgody na wystawienie faktury VAT bez podpisu Klienta.
10.    W przypadku niemożności zrealizowania Zamówienia, mogącej mieć miejsce w przypadku siły wyższej lub innych przyczyn, Sprzedawca zobowiązuje się bezzwłocznie poinformować Klienta za pośrednictwem adresu e-mail lub telefonicznie. 
11.    Sprzedawca ma prawo odmowy zawarcia Umowy lub realizacji Zamówienia bez podawania przyczyn.

C.    Płatności

1.    Wszystkie ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami w złotych polskich (ceny uwzględniają podatek VAT i podatek akcyzowy, jeżeli sprzedaż Towaru podlega obciążeniom tymi podatkami). Cena Towaru nie uwzględnia kosztów, o których mowa w punkcie 2 poniżej. Cena Towaru podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron.
2.    Koszty związane z dostawą Towaru (np. transport, dostarczenie, usługi pocztowe) i ewentualne inne koszty ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu dostawy Towaru.  Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie składania Zamówienia. 
3.    Klient może dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24 - zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu płatności. Realizacja Zamówienia następuje po otrzymaniu wpłaty Klienta (moment zawarcia Umowy). 
4.    Sprzedawca wystawia dowód zakupu i doręcza go Klientowi, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wymagają doręczenia 
5.    Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży, o ile wybrany sposób zapłaty nie wymaga zachowania innego terminu. Jeżeli w tym terminie Klient nie dokona zapłaty, wtedy - zgodnie z art. 491 § 1 kodeksu cywilnego (Dz.U.2022.1360 t.j. ze zm.) - Sprzedawca wyznaczy Klientowi dodatkowy termin na zapłatę, po którego bezskutecznym upływie będzie uprawniony do odstąpienia od umowy. Jeżeli Klient oświadczy, że świadczenia nie spełni, Sprzedawca może odstąpić od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego, także przed nadejściem oznaczonego terminu spełnienia świadczenia. 
6.    Podmiotem świadczącym usługę płatności elektronicznych Przelewy24 - PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887 oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP24/2014. Nadzór nad wykonywaniem działalności w zakresie usług płatniczych sprawuje Komisja Nadzoru Finansowego.

D.    Dostawa
1.    Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta w Formularzu, o ile Strony nie ustalą inaczej.
2.    Produkt jest dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pomocą firmy kurierskiej. Paczka wysyłana za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna zostać dostarczana w ciągu 3 dni roboczych od dnia wysyłki Towaru. 
3.    Nie ma możliwości odbioru osobistego Towaru. 
4.    Sprzedawca wskazuje, że z chwilą wydania Towaru Klientowi lub przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru, a przyjęcie przesyłki z Towarem przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie, chyba że:
a)    szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki;
b)    zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;
c)    ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;
d)    szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
    W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u przewoźnika. 

§3. Usługi cyfrowe

A.    Postanowienia ogólne 

1.    Sprzedawca oferuje Produkty:
1)    konsultacje online – usługa realizowana na zasadach i warunkach ustalonych z Klientem. Szczegółowy opis dostępny jest w Sklepie. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są zgodne z Umową. Opłaty nie są zwracane. Umawianie terminu konsultacji następuje poprzez Zencal. Klient ma prawo jeden raz przełożyć spotkanie z wyprzedzeniem co najmniej 24 godzin przed terminem;
2)    pakiety konsultacji – pakiet usług jest do wykorzystania w ciągu 1 roku od daty zakupu, umawianie się oraz zmiana terminu spotkań odbywa się analogicznie jak w punkcie powyżej. Opłaty nie są zwracane; 
3)    usługi konsultingowe online – usługa realizowana na zasadach i warunkach ustalonych z Klientem. Szczegółowy opis dostępny jest w Sklepie. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są zgodne z Umową. Opłaty nie są zwracane; 
4)    kursy z dostępem czasowym w ramach akademia.krisjurga.pl – dostęp do kursu udzielany jest na czas określony. Szczegółowy opis dostępny jest w Sklepie. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są zgodne z Umową. Opłaty nie są zwracane.

B.    Zamówienia 

1.    Przedmiotem Umowy jest zakup Usługi wybranej przez Klienta z oferty Sprzedawcy. Forma zakres, sposób i miejsce wykonania Umowy są wskazane w opisie Produktu w Sklepie i mają zastosowanie, o ile nic innego nie wynika z odrębnych ustaleń stron. 
2.    W przypadku kursów z dostępem czasowym w ramach akademia.krisjurga.pl Klient ma obowiązek założenia Konta w Serwisie, które jest niezbędne do korzystania z Produktu. 
3.    W pozostałym zakresie obowiązują odpowiednio regulacje z Rozdziału 5 § 2 punkt B powyżej.  

C.    Płatności

1.     Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT i ewentualnie inne podatki). Cena podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron.
2.     Koszty związane z korzystaniem z Produktu (np. koszty internetu, itp.) i ewentualne inne koszty ponosi Klient.
3.    Po dokonaniu pierwszej zapłaty Klient otrzyma na adres e-mail Klienta potwierdzenie zawarcia Umowy i Regulamin.
4.    W pozostałym zakresie obowiązują odpowiednio regulacje z Rozdziału 5 § 2 punkt C powyżej.  

D.    Wykonywanie Umowy

1.    Konsultacje odbywają się online (np. Zoom lub Google Meet). Czas trwania konsultacji jest zależny od wykupionej usługi.
2.    W przypadku kursów z dostępem czasowym w ramach akademia.krisjurga.pl dostęp do Produktu jest możliwy poprzez stronę dedykowaną danemu Produktowi - akademia.krisjurga.pl.
3.    Sprzedawca oświadcza, iż posiada kwalifikacje niezbędne dla realizacji Umowy z Klientem.
4.    Klient może korzystać z Usługi tylko osobiście, o ile nic innego nie wynika z Umowy.

§4. Produkty - treści cyfrowe

A.    Postanowienia ogólne, zamówienia i płatności 

1.    Niektóre Produkty lub ich części stanowią Produkty cyfrowe (np. e-kurs, ebook, VOD, webinary). 
2.    Zamówienie Produktu może być złożone poprzez wypełnienie Formularza, dostępnego w Sklepie.
3.    Koszty związane z korzystaniem z Produktu (np. usługi pocztowe, usługi teleinformatyczne, internet, itp.) i ewentualne inne koszty ponosi Klient.
4.    W pozostałym zakresie obowiązują odpowiednio regulacje z Rozdziału 5 § 2 punkt B i C powyżej, z tym, że Klient może mieć obowiązek założenia Konta w Serwisie, jeśli jest niezbędne do korzystania z Produktu.

B.     Dostawa i zasady korzystania

1.     Korzystanie z Produktów w formie cyfrowej (e-kurs, VOD, webinary, ebooki) jest możliwe drogą elektroniczną.
2.     Usługodawca dostarcza Produkt (umożliwia dostęp do Produktu) niezwłocznie po zawarciu Umowy, o ile Strony nie postanowiły inaczej. Za dostarczenie uważa się umożliwienie uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub pobrania treści cyfrowej. Klient otrzymuje powiadomienie o przydzieleniu dostępu na adres poczty elektronicznej, wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Produkt uważa się za dostarczony w chwili, gdy informacje o przydzieleniu dostępu zostały udostępnione Klientowi lub fizycznemu albo wirtualnemu urządzeniu. 
3.     Dostęp do Produktu jest możliwy – w zależności od rodzaju Produktu:
1)     poprzez link z wiadomości z powiadomieniem o przydzieleniu dostępu;
2)     poprzez Konto w Serwisie;
3)    stronę dedykowaną danemu Produktowi.
    Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się na stronie Sklepu.
4.     Dostawa Produktu w postaci ebooków lub innych plików tekstowych następuje poprzez przekazania dostępu do pliku na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w Zamówieniu. 
5.    Dostęp do nabytych Produktów jest aktywny przez czas określony w opisie produktu od dnia zakupu, o ile z opisu Produktu lub ustaleń stron nie wynika inaczej. Po upływie ww. okresu dostęp do Produktu wygasa automatycznie. Klient ma możliwość przedłużenia okresu poprzez złożenie Zamówienia na dalszy okres. 
6.    W okresie aktywnego dostępu do Produktu Klient może korzystać z Produktu nieograniczoną liczbę razy, o ile nic innego nie wynika z opisu.
7.    Sprzedawca wskazuje, że Produkty mają charakter edukacyjny lub rozrywkowy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za efekty nauki.
8.     Klient może korzystać z Produktu tylko we własnym imieniu i nie może udostępniać ani przekazywać dostępu osobom trzecim.
9.    Sprzedawca dostarcza Produkty w wersji obowiązującej na dzień zawarcia Umowy i informuje, że dla Produktów nie są przewidziane aktualizacje, chyba, że z opisu Produktu na stronie Sklepu wynika inaczej. 
10.    Sprzedawca może dokonać zmiany Produktu tylko w szczególnych przypadkach, w tym w przypadku zmiany przepisów prawa, konieczności usunięcia usterek lub błędów, decyzji sądów lub organów administracji, nowych osiągnięć nauki w zakresie objętym danym Produktem. Odnośnie Produktów dostarczanych w sposób jednorazowy zmiany nie będą wprowadzane. 
11.    Wymagania dotyczące środowiska cyfrowego, które jest niezbędne dla korzystania z Produktów to:
1)    dostęp do poczty elektronicznej Klienta;
2)    urządzenie typu komputer, laptop lub smartphone z dostępem do internetu.

§5. Szkolenia online

A.    Postanowienia ogólne i zamówienia 

1.    Przedmiotem Umowy jest zakup Produktu - uczestnictwo Klienta w szkoleniu online z oferty Sprzedawcy, zorganizowanym i prowadzonym przez Sprzedawcę. Kursy dotyczą marketingu i sprzedaży. Kursy są prowadzone w grupach. Szczegółowy opis znajduje się na stronie Sklepu.
2.    W celu zakupu Produktu i rezerwacji udziału w Szkoleniu online Klient zobowiązany jest złożyć zamówienie poprzez wypełnienie Formularza zamówienia w Sklepie lub w innej formie wskazanej na stronie Sklepu.
3.    Do udziału w Szkoleniu online może być wymagane posiadanie konta Klienta. 
4.    W pozostałym zakresie obowiązują odpowiednio regulacje z Rozdziału 5 § 2 punkt B powyżej.

B.    Płatności

1.     Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT i ewentualnie inne podatki). Cena podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron.
2.     Cena szkolenia uwzględnia koszt materiałów potrzebnych do zajęć. 
3.     Koszty związane z korzystaniem z Produktu (np. koszty internetu, itp.) i ewentualne inne koszty ponosi Klient.
4.    Po dokonaniu pierwszej zapłaty Klient otrzyma na adres e-mail Klienta potwierdzenie zawarcia Umowy i Regulamin.
5.    Sprzedawca zastrzega sobie możliwość udzielenia rabatu od ceny szkolenia. Rabat może przysługiwać np. za terminowe wykonywanie płatności przez Klienta lub podjęcie decyzji co do uczestniczenia w szkoleniu w określonym terminie.
6.    W razie przedterminowego rozwiązania umowy lub odstąpienia od umowy dotyczącej szkolenia, na który Klient uzyskał rabat, Klient będzie zobowiązany do zapłaty za szkolenie bez rabatu, zgodnie ze standardowym cennikiem według cen z daty zawarcia umowy. 
7.    W pozostałym zakresie obowiązują odpowiednio regulacje z Rozdziału 5 § 2 punkt C powyżej. 

C.    Wykonywanie Umowy

1.    Klient zawiera umowę ze Sprzedawcą na czas określony – czas trwania danego szkolenia online w formule „na żywo“. 
2.    Informacje dotyczące szkolenia online (forma, cena, liczba zajęć, czas trwania zajęć, itp.) znajdują się w opisie Produktu na stronie sklepu. Ewentualnego dodatkowe informacje (np. harmonogram zajęć lub harmonogram płatności) będą doręczane drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta.
3.    Sprzedawca oświadcza, iż posiada kwalifikacje niezbędne dla prowadzenia szkolenia online.
4.    W przypadku nieplanowanej nieobecności nauczyciela prowadzącego zajęcia (wypadek losowy) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyznaczenia dodatkowego terminu, w którym odrobione będą zajęcia. Termin ten będzie ustalony na kolejnych planowych zajęciach.
5.    W opisach kursów oraz w komunikacji dotyczącej zajęć przyjmuje się, że jedna godzina lekcyjna to 45 minut.
8.     Sprzedawca wskazuje, że:
1)     szkolenie ma charakter edukacyjny i rekreacyjny. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za efekty szkolenia;
2)     zakończenie szkolenia wymaga zaangażowania Klienta;
3)     brak udziału Klienta w szkoleniu lub jego części nie jest uznawany za rezygnację i nie zwalnia Klienta z obowiązków wynikających z Regulaminu.
9.     Klient może korzystać ze szkolenia tylko osobiście, o ile nic innego nie wynika z Umowy.

§6. Szkolenia stacjonarne 

A.    Postanowienia ogólne i zamówienia 

1.    Przedmiotem Umowy jest zakup Produktu - uczestnictwo Klienta w szkoleniu stacjonarnym z oferty Sprzedawcy, zorganizowanym i prowadzonym przez Sprzedawcę. Kursy dotyczą marketingu i sprzedaży. Kursy są prowadzone w grupach. Szczegółowy opis znajduje się na stronie Sklepu.
2.    W celu zakupu Produktu Klient zobowiązany jest złożyć zamówienie poprzez wypełnienie Formularza zamówienia w Sklepie lub w innej formie wskazanej na stronie Sklepu.
3.     W pozostałym zakresie obowiązują odpowiednio regulacje z Rozdziału 5 § 2 punkt B powyżej.

B.    Płatności

1.     Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT i ewentualnie inne podatki). Cena podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron.
2.     Cena kursu uwzględnia koszt materiałów potrzebnych do zajęć. 
3.    Koszty związane z korzystaniem z Produktu (np. koszty dojazdu, itp.) i ewentualne inne koszty ponosi Klient.
4.    Sprzedawca zastrzega sobie możliwość udzielenia rabatu od ceny kursu. Rabat może przysługiwać np. za terminowe wykonywanie płatności przez Klienta lub podjęcie decyzji co do uczestniczenia w kursach w określonym terminie.
5.    W razie przedterminowego rozwiązania umowy lub odstąpienia od umowy dotyczącej kursu, na który Klient uzyskał rabat, Klient będzie zobowiązany do zapłaty za kurs bez rabatu, zgodnie ze standardowym cennikiem według cen z daty zawarcia umowy. 
6.    W pozostałym zakresie obowiązują odpowiednio regulacje z Rozdziału 5 § 2 punkt C powyżej. 

C.    Wykonywanie Umowy

1.    Klient zawiera umowę ze Sprzedawcą na czas określony – czas trwania danego kursu. 
2.    Informacje dotyczące kursu stacjonarnego (miejsce prowadzenia zajęć, cena, liczba zajęć, czas trwania zajęć, itp.) znajdują się w opisie Produktu na stronie sklepu. Ewentualnego dodatkowe informacje (np. harmonogram zajęć lub harmonogram płatności za kurs) będą doręczane drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta.
3.    Sprzedawca oświadcza, iż posiada kwalifikacje niezbędne dla prowadzenia kursu.
4.    Na terenie, w którym odbywa się kurs może być zainstalowany system monitoringu wizyjnego.
5.    Na terenie, w którym odbywa się kurs obowiązuje zakaz spożywania napojów oraz artykułów spożywczych poza wodą, napojami bezalkoholowymi, kawą lub herbatą, chyba że coś innego wynika z ustaleń dokonanych bezpośrednio z osobą prowadzącą kurs. 
6.    W przypadku nieplanowanej nieobecności nauczyciela prowadzącego zajęcia (wypadek losowy) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyznaczenia dodatkowego terminu, w którym odrobione będą zajęcia. Termin ten będzie ustalony na kolejnych planowych zajęciach.
7.    W opisach kursów oraz w komunikacji dotyczącej zajęć przyjmuje się, że jedna godzina lekcyjna to 45 minut.
8.     Sprzedawca wskazuje, że:
1)     kurs ma charakter edukacyjny i rekreacyjny. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za efekty kursu;
2)     zakończenie kursu wymaga zaangażowania Klienta;
3)     brak udziału Klienta w kursie lub jego części nie jest uznawany za rezygnację i nie zwalnia Klienta z obowiązków wynikających z Regulaminu.
9.     Klient może korzystać z kursu tylko osobiście, o ile nic innego nie wynika z Umowy.

ROZDZIAŁ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ 

1.    Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.
2.    Gwarancja nie jest udzielana. 
3.    Usługi posprzedażowe nie są świadczone, o ile nic innego nie wynika z opisu lub charakteru Produktu. 
4.    Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności:
1)     za jakiekolwiek szkody powstałe wskutek korzystania z usług przez Klienta w sposób niezgodny z prawem lub Regulaminem;
2)     za jakiekolwiek szkody powstałe na skutek zaprzestania świadczenia Usług lub usunięcia konta Klienta, w przypadku, gdy nastąpiło to z przyczyn leżących po stronie Klienta bądź ze względu na naruszenie przepisów prawa lub Regulaminu.
3.    Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone na stronach internetowych umieszczonych w innych domenach niż www.krisjurga.pl, www.akademia.krisjurga.pl i innych, do których linki zawarto w Serwisie.
4.    Serwis nie daje gwarancji dotyczący skutku sprzedawanych usług – Klient ma na uwadze, że wszystkie działania, które podejmuje wykorzystując wiedzę i doświadczenie związane są z jego ryzykiem biznesowym i Sprzedawca nie gwarantuje efektów po wdrożeniu omawianych rozwiązań.
5.    Klient ponosi pełną i nieograniczoną odpowiedzialność za ewentualne szkody, a także następstwa szkód wyrządzonych przez niego w lokalu, w którym odbywa się szkolenie stacjonarne, i to do wysokości szkody powstałej z przyczyn leżących po stronie Klienta i na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów prawa. 
6.    W pozostałym zakresie Usługodawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, z tym zastrzeżeniem, że odpowiedzialność Sprzedawcy zawsze ograniczona jest do wysokości wynagrodzenia (ceny zapłaconej przez Klienta).

ROZDZIAŁ 7. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1.    Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres [email protected], www.akademia.krisjurga.pl.
2.    Sprzedawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację Klienta w terminie 30 dni. Brak rozpatrzenia reklamacji w terminie nie oznacza jej uznania przez Sprzedawcę.
3.    Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania. 

ROZDZIAŁ 8. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

1.     Prawa do Serwisu oraz treści w nim zawartych należą do Sprzedawcy. 
2.     Adres strony, pod którym jest dostępny Sklep, a także zawartość strony internetowej       www.krisjurga.pl, www.akademia.krisjurga.pl  stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej. 
3.     Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe itp. są znakami zastrzeżonymi i należą do Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora Towaru. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze                             strony  www.krisjurga.pl, www.akademia.krisjurga.pl  bez zgody właściciela jest zabronione. 

ROZDZIAŁ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.    W sprawach nieuregulowanych Regulaminem w stosunkach prawnych z Klientami zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
2.    Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3.    Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Klientem będzie sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy. 
4.    Regulamin może zostać zmieniony przez Sprzedawcę z ważnych przyczyn, za które uważa się w szczególności zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zmiany dotyczące profilu działalności Sprzedawcy lub oferty Sprzedawcy, zmiany dotyczące funkcjonalności Serwisu.
5.    Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania Serwisie, z tym zastrzeżeniem, że nie narusza praw nabytych Klientów, tj. do Zamówienia złożonego przed zmianą lub do Umowy zawartej i wykonanej przed zmianą zastosowanie ma Regulamin obowiązujący w dacie tych czynności.
6.    O treści zmian Regulaminu Sprzedawca powiadomi Klienta, z którym zawarta jest umowa ciągła (użytkownicy zarejestrowani, posiadający Konto lub wpisani do Newsletter’a) o zmianie Regulaminu. Powiadomienie nastąpi poprzez zamieszczenie informacji na stronie Serwisu oraz poprzez oświadczenie Sprzedawcy złożone drogą elektroniczną. W przypadku braku akceptacji zmian Klient może skorzystać z prawa do rezygnacji z umowy w terminie 14 dni. W braku oświadczenia zmiana będzie obowiązywać po upływie 14 dni od dnia powiadomienia.